viernes, 28 de enero de 2022

SI EM TROBARA UN EXTRATERRESTRE EN EL PATI...

 

Si me trobara un extraterrestre en el pati primer li preguntaria com ha vingut ací i després li diria que se n'anara i si me diguera que no, jo  l'agafaria i el ficaria dins de la nau.(Cloe)

Si em trobara amb un extraterrestre en el pati li preguntaria si vol ser el meu amic i si me diu que si, ens aniríem amb la seua nau espacial. (Àfrica)

Si em trobara amb un extraterrestre en el pati jugaria a l'amagatall. Jugaria al pilla pilla i jugaria amb els amics. (Alegria) 

Si em trobara un extraterrestre en el pati el despistaria, li robaria la nau i després me n'aniria en la nau. (Nicolás)

Si em trobara un extraerrestre al pati me n'aniria corrents i li tiraria el meu esmorzar. (Alan)



 

No hay comentarios:

Publicar un comentario

EL VERB: VISUAL THINKING

Després de treballar els verbs hem creat Visuals Thinkings amb els conceptes més importants.