jueves, 7 de octubre de 2021

QUIN ÉS EL TEU ANIMAL PREFERIT?



En la sessió d'escriptura creativa d'aquesta setmana hem escrit sobre el nostre animal preferit i el per què ho és. Mireu, mireu...
 
El meu animal preferit es el gos perque protegeix les cases i ajuda a la gent. (Aitor)
 
El meu animal preferit és el gos peruqe corre molt i m'agrada tirar-li la pilota i perseguir-lo. (Alan)

El meu animal prefertit és el gos peruqe lladra i no mossega. M'agrada jugar amb el gos. (Alegria)
 
 El meu animal preferit és el lloc. M'agrada pel color i pel conte de Caperucita i el llop. (Lena)
 
El meu animal preferit és el conill perque crien, salten, són bonicos i tenen les orelles llargues com un elefant. Tenen dos dents i els xicotets els pots agafar. (Nicolás)
 
El meu animal preferit és el gos perque m'agrada jugar amb ell a la pilota i després passejar-lo. (Érik)
 
El meu animal preferit és el hàmster i m'agrada jugar amb el meu hàmster. És xicotet i és com un peluix. (Lucas)
 
El meu animal preferit és el gos perque és molt "pito", li ensenyes a seure, a que te done la poteta, a que te done la pilota, i śon molt bonicos. M'encnaten. (Vega)
 
El meu animal preferit és el gos i m'agrada juar en ell. (Victoria)

El meu animal preferit és el conill perquès són molt bonics, blanets i també perque són molt juganers i també salten molt. (Thais)
 
El meu animal preferit és el gos perque estic rodejada. La meua tia té un gos i la meua iaia té un gos. (Jara)

El meu animal preferit és l'amantis perque és perillós i té garres. També el hàmster perque és mono i és suau. (Pablo)

El meu animal preferit és el gos perque és molt carinyós i tinc un i jugue molt amb ell. També l'acarície molt i m'agraden. (Soah)



No hay comentarios:

Publicar un comentario

DIA DEL DEPORTE AL M

EL DÍA DEL DEPORTE Hoy hemos ido a las pistas de atletismo  de la Universidad Jaume I para celebrar el día del deporte. Hemos ido 3º de prim...