lunes, 28 de octubre de 2019

SI ET TROBARES AMB UN EXTRATERRESTRE AL PATI, QUÈ FARIES?

Este matí els he plantejat una nova pregunta als meus alumnes per tal d'afavorir la seua creativitat. La pregunta ha segut: Si et trobares amb un extraterrestre en el pati, què faries? I ací algunes respostes...


Si em trobara un extraterrestre al pati li preguntaria on viu i el portaria a la seua casa. Aniria a acompanyar-lo a la seua casa i li faria un dibuix molt bonic. Després li donaria una abraçada molt forta. (Carla I)

Si em trobara un extraterrestre al pati el convidaria a ma casa a menjar sopa i després el duria a la seua casa. Després li donaria una abraçada i li donaria una polsera. (Valentina)

Si em trobara un extraterrestre al pati me faria el seu amic. Després me l'emportaria a casa i li l'ensenyaria a la meua mare i després, el portaria al col·legi. (Óscar)

Si em trobara un extraterrestre al pati jugaria amb ell, me l'emportaria a casa i aniria amb ell al col·legi i li ho contaria a Raúl. (Alejandro)

Si em trobara un extraterrestre al pati em faria amic d'ell i faríem un pati extraterrestre i jugaríem molt fins que ens cansàrem. Després aniríem a la seua nave. (Elias)

Si em trobara un extraterrestre al pati, el saludaria i el convidaria a fer classes amb nosaltres i li ensenyaríem totes les classes. (Marc)

Si em trobara un extraterrestre al pati jugaria a futbol amb ell. (Abdel)

Si em trobara un extraterrestre al pati el saludaria i el convidaria a la meua casa a dinar i a dormir al meu costat i a quedar-se dos dies. Li donaria una galeta de xocolata. (Dani)

Si em trobara un extraterrestre al pati li diria si vol ser el meu amic i també li diria que si volia vindre a la meua casa a menjar macarrons. Jugaria amb ell al pilla pilla i a l'amagatall. (Leire)

Si trobara  un extraterrestre al pati li ajudaria a arreglar la seua nau i jugaria al tres en ratlla molta estona. Menjaríem molta pizza de Domino Pizza i seríem amics per a sempre. (Diego)

No hay comentarios:

Publicar un comentario

DIA DEL DEPORTE AL M

EL DÍA DEL DEPORTE Hoy hemos ido a las pistas de atletismo  de la Universidad Jaume I para celebrar el día del deporte. Hemos ido 3º de prim...