miércoles, 23 de octubre de 2019

ON T'AGRADARIA ANAR D'EXCURSIÓ? PER QUÈ?




La setmana passada vam escriure sobre el lloc on ens agradaria anar d'excursió. Ací hi ha alguns exemples...

A mi m'agradaria anar d'excursió a Marina d'Or perquè hi ha tobogans, m'agrada molt i perquè hi ha atraccions. M'agradaria quedar-me tres dies a dormir. (Leire)

M'agradaria anar d'excursió a Port Aventura perquè hi ha moltes atraccions xules i me quedaria a dormir en els companys i aniriem a vore un espectacle i ens ho passariem molt bé tots junts. (Vega)

M'agradaria anar d'excursió a Madrid perquè hi ha moltes atraccions molt xules i molt divertides. M'agradaria quedar-me a dormir tres setmanes i anar a la Warner perquè és molt xula i molt divertida. (Valentina)

M'agradaria anar d'excursió  a un lloc on ens quedem a dormir i ens banyem en un riu. (Raúl)


No hay comentarios:

Publicar un comentario

DIA DEL DEPORTE AL MGG

EL DÍA DEL DEPORTE Hoy hemos ido a las pistas de atletismo  de la Universidad Jaume I para celebrar el día del deporte. Hemos ido 3º de prim...