jueves, 16 de junio de 2022

ENTREVISTA AL RATOLÍ PÉREZ

- Hola, com estàs?

- Estic molt bé.

- Què has desitjat fer en la teua vida?

- Anar al Vértigo.

- T'agrada el teu treball?

- Sí, molt.

- Per què?

- Perquè m'agraden els xiquets i les xiquetes.

- Tu que fas en les dents?

- Fer una casa en ells i estan molt bons.

- Tens súperpoders?

- Sí, molts.

(Vega)


- Hola, com estàs?

- Estic bé.

- T'agrada el teu treball?

- Sí, m'encanta.

- Quants sou en la vostra família?

- Ui, una barbaritat.

- Com aneu d'un lloc a un altre?

- Amb màgia.

 -Què fas en les dents?

- Fer dents per a mi.

- Tens germans?

- Soles tinc un. 

(Àfrica)


Com estàs?

- Bé

- Tu com pots alçar coixins, si ets molt xicotet?

- Perquè sóc màgic.

- Tens amics?

- Si

- Puc ser el teu amic?

- Si

- Què fas amb les dents?

- Faig moltes coses.

T'agraden les dents?

- Sí, i molt.

(Soah)

No hay comentarios:

Publicar un comentario

EL VERB: VISUAL THINKING

Després de treballar els verbs hem creat Visuals Thinkings amb els conceptes més importants.