lunes, 20 de junio de 2022

QUINA ÉS LA TEUA ASSIGNATURA PREFERIDA?


La meua assignatura preferida és E.F. perquè fem molts jocs divertits. El meu joc preferit és l'amagatall i el gat i el ratolí. (Helena)

La meua assignatura preferida és E.F. perquè jugue a jocs divertits com l'amagatall, l'aranya peluda i altres més. M'agrada molt. (Diego)

La meua assignatura prefereida és E.F perquè correm i juguem a jocs de córrer. També perquè fem jocs divertits i perquè els jocs que s'inventen, m'agraden. (Alan)

La meua assignatura preferida és matemàtiques perquè fem moltes activitats divertides. També perquè a matemàtiques aprenem sumes, restes i moltes coses més. Per això la meua assignatura preferida són les matemàtiques i m'agraden un montó. (Thais)

La meua assignatura preferida és Mates perquè fem sumes i restes i la majoria són complicades. Però m'agraden moltíssim, fem sumes en arbre, en vestits, restes en rocòdrom... sobretot perquè m'agraden els números. (Lia)

La meua assignatura preferida és llengües, perquè  aprenc molt i m'agrada. Llegim, també escrivim molt i hi ha vegades que juguem a jocs i també fem activitats. (Cloe)

No hay comentarios:

Publicar un comentario

DIA DEL LLIBRE

Esta setmana hem celebrat en l'escola,  el dia del llibre. Entre les activitats que hem realitzat estan un arbre lector, anar a infantil...