sábado, 27 de noviembre de 2021

PREFEREIXES PLATJA O PISCINA?

Aquesta setmana el tema de l'escriptura creativa ha segut si preferim anar a la platja o a la piscina.

 M'agrada anar a la piscina i m'agrada saltar i jugar amb la pilota amb els meus amics. (Lucas) 

 M'agrada anar a la platja perquè hi ha terra i se pot fer castells de terra i podem saltar les ones i hi ha pedres de colors i petxines, i de vegades peixos xicotets. Se pot fer una piscina perquè fas un forat amb la pla i poses aigua dins amb el poal. (Martina)

 A mi m'agrada la platja peruqe és més gran i perquè puc fer "volteretes" baix de l'aigua, puc fer castelles i puc agarrar pedres. (Helena) 

 A mi m'agraden les dos coses. A la platja puc fer castells d'arena i a la piscina m'agrada anar perquè puc tirar-me de bomba i puc fer un munt de coses i me puc estar fora i puc estar amb el mòbil. (Soah) 
 
M'agrada més la piscina perque pots tirar-te de bomba i perquè no t'embrutes i m'agrada anar en el meu pare. (Aitor)

 La platja és més divertida perquè hi ha peixos. M'agrada anar amb la iaia perquè puc fer castells d'arena. (Lena)

 M'agrada més la piscina peruqè en la piscina no hi ha aigua salada i perquè podem jugar amb la pilota i també perquè no hi ha meduses ni tampoc taurons, que me donen por. (Thais)

 M'agrada més la piscina perquè no té arena i te pots dutxar a la piscina, te pots tirar de cap i no t'embrutes d'arena. (Lia)

 M'agrada més la piscina perque no hi ha taurons, ni meduses ni balenes i també perque no hi ha aigua salada i no m'embrute. (Cloe)

 M'agrada la platja perquè pots caçar crancs, peixos, caragols de mar, "pepinos" de mar i eriços de mar. (Izan) 

 Preferisc anar a la piscina perquè la platja està salada. La piscina m'agrada més perquè en la piscina puc aprendre a nadar i en la platja hi ha moltíssims peixos que te mosseguen als peus i fan moltes pessigolles. (África)

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario

EL VERB: VISUAL THINKING

Després de treballar els verbs hem creat Visuals Thinkings amb els conceptes més importants.