lunes, 17 de febrero de 2020

ENTREVISTA A UN POLL (PIOJO)



La pregunta que ens han formulat este matí era un poc rara, havíem de fer una entrevista a un poll...

ENTREVISTA A UN POLL

- Hola.
-Hola.
- Com te diuen?
- Em diuen Tara.
-Tens nòvio?
- Sí.
- Com li diuen?
- Crow.
- Quantes potes tens?
- Tinc 6 potes.
- On has nascut?
- Al cap de Mortis.
- Què fas al meu cap?
- Menjar sang.
- T'agrada la sang?
- Sí.
- Adéu, gràcies.
- Adéu!
(Lucia)


ENTREVISTA A UN POLL
- Com te dius?
- Em diuen Klaus.
- Què fas per la nit?
- No te deixe dormir.
-Què t'agrada fer en el meu cabell?
- M'agrada molestar-te.
- T'agrada menjar-te la meua sang?
- Sí.
- T'agrada jugar en el meu cabell?
- Sí.
- Per què t'agrada xuplar-me  la sang?
- Perque està molt dolça.
- Adéu.
- Adéu.


ENTREVISTA A UN POLL

- Hola
- Hola.
- Com te dius?
- Em diuen Tolli.
- Per què me piques?
- Perquè m'agrada descansar al teu cap.
- Per la vesprada què fas?
- Per la vesprada jugue als tractors.
- A què jugues?
- Jugue al parxís.
- Viatges a algun país?
- Sí, viatge a Japó.

(Dani)


ENTREVISTA A UN POLL
- Hola, com estàs?
- Jo estic molt bé.
- Com has arribat fins el meu cap?
- Perque altra persona me tenia i he passat al teu cap.
-Com et dius?
- Em diuen Chachi.
- On vius?
- En el teu cap.
- Per què xupes la meua sang?
- Per a sobreviure.
- D'on has nascut?
- De la meua mare.


No hay comentarios:

Publicar un comentario

DIA DEL DEPORTE AL MGG

EL DÍA DEL DEPORTE Hoy hemos ido a las pistas de atletismo  de la Universidad Jaume I para celebrar el día del deporte. Hemos ido 3º de prim...