lunes, 11 de noviembre de 2019

QUÈ NO T'AGRADARIA SER DE MAJOR?




La pregunta de hui ha segut Què NO t'agradaria ser de major? Les respostes han segut la mar de variades. Aquesta activitat ens servirà també per treballar després, vocabulari dels oficis.

No m'agradaria ser barquer perquè tinc por de caure a l'aigua i perquè no m'agrada remar. (Aleix)

No m'agradaria ser astronauta perquè he de volar amb un coet, he de portat un vestit especial i una màscara per respirar. (Leire)

No m'agradaria ser podòleg perquè hauria de tocar els peus i tocar coses asqueroses i fan pudor. (Manel)

No m'agradaria ser bomber perquè me puc caure de l'escalera quan estara alt, molt alt, i fa molt de soroll la sirena i sempre hem d'anar corrents als llocs. (Hugo)

No m'agradaria ser fontanera o lampista de vàters perquè ficar la mà un vàter cagat i pixat me desmaie del fàstic. I me cauria dins del vàter i me moriria de la mala olor. Portaria un vestit ridícul i tindria moltíssima vergonya. (Vega)

No m'agradaria ser caçadora d'animals del bosc perquè em donaria molta pena i els animals  no podrien viure amb la seua família i no podrien tindre fills. (Valentina)

No m'agradaria ser femera pequè ol molt mal i perquè no me vull tacar. Cal recollir molt de fem fins la nit i perquè el camió és molt gran. (Paola)

No m'agradaria ser constructor perquè he de fer molt d'esforç i me cansaria. A l'hivern tenen molt de fred i a l'estiu, molta calor. (Alejandro)

No m'agradaria ser astronauta perquè no vull perdre'm en mig de l'espai, perquè se me pot trencar el casc i quedar-me sense oxigen i he de fer molt d'exercici. (Elias)

No m'agradaria ser bussejadora per si me menja un tauró, què faria? o pitjor una balena, què faig? Me menjaria i no voria a la meua família. I pot ser que ningú me salvara. (Valeria)


No hay comentarios:

Publicar un comentario

EL VERB: VISUAL THINKING

Després de treballar els verbs hem creat Visuals Thinkings amb els conceptes més importants.