miércoles, 27 de noviembre de 2019

MICROHISTÒRIES AMB PARAULES QUE COMENCEN PER B



Després de completar el llistat Del món de les paraules amb la lletra B, cada xiquet i xiqueta s'ha inventat una microhistòria utilitzant moltes d'aquestes paraules. Ací deixem algunes:

Fa molt de temps, 4 xiquets jugaven al baló en un bosc de Bombai. El baló se'ls va encalar en el bambú i van necessitar un bastó per a recuperar-lo.
Els xiquets van trobar un bastó entre el blat i van recuperar el baló. (Raúl)

Sóc Bea, tinc 6 anys i també tinc una família. La meua germana és diu Balma, té 11 anys, tinc un germà petit que es diu Benjamí i té 4 mesos, la meua mare es diu Blanca i té 31 anys i el meu pare es diu Baltasar i té 40 anys. (Carla F)

Un xiquet que li diuen Bruno vivia a Brasil i va donar una volta amb la bicicleta. Pel camí va vore un bambú, un bonsai i un bananer. Després va anar a casa a dinar botifarra. (Óscar)

Un xiquet que es diu Bernat va anar a jugar amb els seus amics a bàsquet i a bèisbol i després se'n va anar a sopar bambú i botifarres. (Dani)

Un xiquet té un partit de bàsquet. Han perdut, s'ha trencat el braç i s'ha fet mal a la boca. Se n'ha anat a l'hospital i el seu besavi i la seua besàvia els ho han dit als cantants Bustamante, Beret i Bia i han anat a vore'l. (Vega)

Hola, sóc Bruno i us vaig a contar la meua història que m'acaba de passar...
Estava a Brasil, vaig agafar una barca per a pegar una volta per la mar, portava unes bermudes mab una camiseta. De sobte va vindre una balena i es va menjar la meua roba i la meua barca. Vaig anar bussejant fins una illa on em vaig alimentar de bambú. A la fi van vindre els bombers i me van portar fins Brasil. (Joan)





No hay comentarios:

Publicar un comentario

EL VERB: VISUAL THINKING

Després de treballar els verbs hem creat Visuals Thinkings amb els conceptes més importants.