jueves, 14 de febrero de 2013

POSSESSIUS


Després de treballar els determinants possessius, hem inventat uns bonics rodolins on els hem utilitzat.


A la meua mare no li agrada cuinar
però sí que li agrada caminar.

A la meua mestra li agrada llegir
però no li agrada corregir.
(Camila)


A la meua cosina li agrada fer esport
i li ajuda al seu avi a collir l'hort.

La meva mare és treballadora
i pot fer quatre coses alhora.

La meva tia té dos filles
i són molt pilles.
Mon pare treballa a Alcampo en la llet,
pobret, mon pare se gela de fred!
La meva germana té una motxilla,
és rosa i molt colorida.

(Héctor Vidal)

El meu germà és xicotet
i també nanet.

Mon pare està a l'ordinador
i llig en el menjador.

Ma mare fa el dinar
i després va a comprar.

El meu cosí és un bon jugador de futbol
i també de handbol.

La meua cosina és portera
i també és cuinera.

(Mihai)

3 comentarios:

  1. hola guapa! et trobem molt a faltar. una besaeta molt forta
    per cert ,Com està la meva nora?????

    ResponderEliminar
  2. Gràcies pel comentari Isa.
    Hola Cris, com veus continuo amb el taller de llengua. Carla està molt bé, no para.

    Un beset

    ResponderEliminar

DIA DEL DEPORTE AL MGG

EL DÍA DEL DEPORTE Hoy hemos ido a las pistas de atletismo  de la Universidad Jaume I para celebrar el día del deporte. Hemos ido 3º de prim...