viernes, 4 de marzo de 2011

RODOLINS AMB -IG


Ahir en classe de valencià vam estudiar la norma ortogràfica de x, tx i ig, i avuí hem inventat uns rodolins per posar en pràctica les paraules acabades en -ig. Ací podeu llegir alguns.

Estic de festeig,
perquè vaig al solfeig.

Dins de l'estoig
tinc un color roig.

Vaig de passeig
i després de bateig.
(Cristina Ivan)

Tinc un retolador roig
dins de l'estoig.

Vaig a solfeig
i després a passeig.

Si vols un desig
ves al safareig.
(Andrea Bellés)

Al mes de maig
tinc un bateig.

Tinc solfeig
i vaig a l'assaig.

Si vols un desig
ves al safareig.
(Nahika Prats)

No hay comentarios:

Publicar un comentario

ELS JOCS OLÍMPICS EN CAPSES D'APRENENTATGE

Fa dues setmanes  vam començar un nou projecte dedicat als Jocs Olímpics, però no el treballem amb la metodologia d'ABP, sinò amb 7 caps...