martes, 16 de noviembre de 2010

RODOLINS AMB EL NOM


Fer rodolins ens agrada molt, per això avui hem inventat alguns amb el nostre nom i els hem escrit a la pissarra. Després cadascun de nosaltres ha escrit poemes amb rodolins, descrivint-se a ell mateix i també a un company o companya. Ací podeu llegir alguns:

Jo sóc Neus
m'amago i no em veus.
M'agraden les sardines
i també les mandarines.
Jugo amb la bicicleta
i amb la raqueta.

La meva amiga és Paula
i té un gat que maula.
Li agraden els canelons
i de postre els melons.
Juga amb el baló
sobretot quan fa calor.
(Neus Monfort)


Em diuen Martina
i sóc dolça com una mandarina.
M'agrada la magrana
i també la banana.
Em van comprar una nina
amb la cara molt fina.
Em menjo una sardina
a la meva cuina.
Sóc cantarina
i m'agradaria ser ballarina.
Vaig veure una màquina
per nadar a la piscina.
(Martina Garcia)


Sóc Alberto
i no tinc un pèl de tonto.
Si vols vore'm content
deixa que còrrega el vent.
Sóc nerviós
i m'agrada l'arròs.
M'agrada la bicicleta
per això arribo el primer a la meta.
M'agrada la mèl
i també aquest caramel.
Estic content
perquè m'han regalat un tren.
(Alberto Falcó)


3 comentarios:

  1. podridas haber hecho rodolins de la vida ok bueno esta chulo
    XD iD ;D :D

    ResponderEliminar
  2. podrias haber hecho rodolins de samera o de judit

    ResponderEliminar

DIA DEL DEPORTE AL M

EL DÍA DEL DEPORTE Hoy hemos ido a las pistas de atletismo  de la Universidad Jaume I para celebrar el día del deporte. Hemos ido 3º de prim...