viernes, 11 de marzo de 2022

QUINA ÉS L'ESTACIÓ DE L'ANY QUE MÉS T'AGRADA?

L'estació que més m'agrada és la primavera perquè hi ha flors, podem eixir al parc i ens divertim. (Stefan) 

L'estació de l'any que més m'agrada és l'estiu perquè a l'estiu ens podem banyar, menjar gelats i fer castells d'arena. També m'agrada l'estiu perquè a l'estiu és el meu aniversari. Per això m'agrada tan l'estiu, encara que faça molta calor. (Thais) 

 L'estació que més m'agrada és l'estiu perquè anem a la piscina, anem a la platja, puc fer castells d'arena i hi ha abelles. També puc anar a casa dels meus amics, puc menjar síndria i meló, puc anar de vacances i puc jugar amb el meu cosí a roblox. També m'agrada la primavera perquè hi ha flors, hi ha actualitzacions de jocs i no fa ni fred ni calor. (Soah) 

 L'estació que més m'agrada és l'hivern perquè hi ha neu i pots fer boletes de neu. (Alan)

L'estació que més m'agrada és l'estiu perquè puc anar a la piscina. Puc menjar gelat i fa molta calor. També m'agrada anar a la platja i jugara amb les meues germanes. (Kawtar)

L'estació que més m'agrada és la primavera perquè les flors naixen de la naturales. Tot està tranquil i els pardals fan el seu soroll. (Diego)

L'estació que més m'agrada es l'estiu perquè ens podem banyar en a piscina i a la platja. A l'estiu pugem al poble i jugue amb els meus cosins que es diuen: Marcos, Martín, Rubén i roberrto i juguem al infectado. Ens anem de vacances a Mallorca amb avió. (Àfrica)

L'estació que més m'agrada es l'estiu peruqè puc anar a la piscina i fa bona olor als arbres i perquè també puc anar a la platja. (Aitor)

 L'estació de l'any que més m'agrada és la primavera perquè no fa ni calor ni fred, comença a fer bona temperatura.  També ixen flors als arbres i a mi m'encanten les flors. I és molt guai. A Montalba se fa una festa que les xiques donen rotllos i jo sóc una d'elles. (Vega)

L'estació de l'any que més m'agrada és l'estiu perquè fa molta calor i perquè hi ha abelles. Vaig sempre, en l'estiu, a la piscina amb la pilota, amb el meu germà i amb el meu iaio i pare. (Érik)

L'estació que més m'agrada és la tardor perquè cauen fulles i perquè menge castanyes. (Alegria)

L'estació que més m'agrada és l'estiu i la primavera. L'estiu m'agrada perquè puc anar al meu poble i puc anar a la piscina del meu poble. La primavera perquè és el meu aniversari. (Jara)

L'estació que més m'agrada és la primavera perquè hi ha flors i també marietes i Pasqua. (Victoria)

L'estació que més m'agrada és l'estiu perquè ens banyem a la piscina, mengem gelats frescos i juguem a la piscina amb la meua família. (Nicolás)

 L'estació que més m'agrada és l'estiu perquè en l'estiu fa molta calor, és mengen polos, anem a la platja i és el meu aniversari. També vaig al meu poble i me puc banyar en la piscina i allí tinc animals. (Helena)

L'estació que més m'agrada és l'estiu perquè fa calor i puc anar a la piscina, i en l'estiu estic amb el meu pare, la meua mare i el meu germà. (Hidaya)


 

No hay comentarios:

Publicar un comentario

REINVENTEM CONTES I ELS REPRESENTEM AMB STOP MOTION

En alternativa  a la religió vam reinventar alguns contes clàssics i després els vam representar amb la tècnica d'Stop Motion. Aquesta a...