lunes, 6 de marzo de 2017

TINC, TINC...

Com estem estudiant el cos humà, hem fet una activitat on hem repassat l'abecedari, les parts del cos humà i els adjectius. La dinàmica que hem utilitzat és preguntar a un xiquet que té (ha de dir una part del cos) i com està  o és esta part del cos (adjectiu) . Després hem mirat per quina lletra començava la part del cos i havíem de dir una part que començara per la següent de l'abecedari i el mateix, amb l'adjectiu. Finalment hem fet l'activitat individualment, tenint en compte que no podien començar les dues paraules amb la mateix lletra. 

Mireu quines coses més divertides tenim!!!

Tinc el braç allargat
Tinc les cames boniques
Tinc les dents cariades
Tinc l'estómac dolorit
Tinc el fémur enamorat
Tinc la gola fatal
Tinc l'húmer genial
Tinc l'intestí hermós
Tinc els llavis interessants
Tinc la mà jove
Tinc el nas llarg
Tinc les orelles marrons.
(Damaris)


Tinc la vagina gran
Tinc l’anus hàbil
Tinc la boca intel·ligent
Tinc el cap juganer
Tinc els dits llisos
Tinc l’esternocleidomastoideo marró
Tinc el fèmur net
Tinc la gola oberta
Tinc l’húmer produit
Tinc l’intestí quadrat
Tinc la llengua roja
Tinc la mà salada.

(Guillermina)

Tinc els ulls marrons
Tinc les venes negres
Tinc les artèries organitzades
Tinc la boca pensativa
Tinc les cames quadrades
Tinc les dents rapades
Tinc l'esòfag sopat
Tinc el fémur trencat
Tinc la gola utilitzada
Tinc l'húmer ventilat
Tinc l'intestí xistós
Tinc els llavis zelosos.
(Balma Sanjuan)

Tinc les mamelles redones
Tinc el nas saturat
Tinc les orelles taponades
Tinc la pituitària universal
Tinc el queixal valent
Tinc el radi xistós
Tinc la sang zelosa
Tinc el turmell aeri
Tinc l'ull brut
Tinc la vulva cagada
Tinc l'anus descabellat
Tinc la boca esclafada
(Álvaro)


Tinc el cap trencat
Tinc els dits urgents
Tinc l'esquelet vell
Tinc el fèmur xicotet
Tinc el genoll zelós
Tinc l'húmer avorrit
Tinc l'índex banyat
Tinc el llavi cansat
Tinc la mà delicada
Tinc el nas estrany
Tinc els ossos foradats
Tinc la pell grossa
Tinc els queixals hàbils
Tinc el radi innocent
Tinc la sang jove
Tinc el turmell llarg
Tinc els ulls mossegats
Tinc les venes nervioses
Tinc les articulacions oxidades.

(Eila)


Tinc el cap normal
Tinc el dit oral
Tinc l’esternocleidomastoideo pelut
Tinc el fetge quiosquer
Tinc el genoll raret
Tinc l’húmer sortit
Tinc l’iris trencat
Tinc els músculs únics
Tinc el nas valent
Tinc els ossos xistosos
(Gabriel)

Tinc els dits estirats
Tinc l’estèrnun ferit
Tinc el fèmur genial
Tinc el genoll hàbil
Tinc l’húmer igualat
Tinc  l’iris juganer
Tinc els llavis menuts
Tinc les mans normals
Tinc el nas ossut
Tinc l’orella peluda
Tinc les parpelles quadrades
Tinc els queixals rentats.
(Puy)

No hay comentarios:

Publicar un comentario

DIA DEL DEPORTE AL MGG

EL DÍA DEL DEPORTE Hoy hemos ido a las pistas de atletismo  de la Universidad Jaume I para celebrar el día del deporte. Hemos ido 3º de prim...