miércoles, 25 de diciembre de 2013

DE MAJOR VULL SER...



Després de treballar els oficis, cadascú de nosaltres va escriure què voldria ser de major i va inventar un rodolí amb aquest treball.

Jo voldria ser mestra
per tindre una cresta.
(Mireia)

Jo vull ser policia
per tindre una masia.
(Félix)

Jo voldria ser mestra
per anar a una festa.
(Antía)

Jo vull ser cuinera
per remenar amb una cullera.
(Ania)

Jo de major vull ser mestra
per tindre una finestra.
(Clara)

Jo voldria ser mestra
per tindre una orquestra.
(Marta)

Voldria ser ballarina
i ballar amb una nina.
(Irene)

Jo voldria ser policia
per viure en una masia.
(Sergi)

Jo vull ser futbolista
i anar al dentista.
(Rubén)

Jo vull ser pilot d'avió
i trobar la solució.
(Raul)

No hay comentarios:

Publicar un comentario

DIA DEL DEPORTE AL MGG

EL DÍA DEL DEPORTE Hoy hemos ido a las pistas de atletismo  de la Universidad Jaume I para celebrar el día del deporte. Hemos ido 3º de prim...