martes, 24 de julio de 2012

EL MEU POBLE

Són molts els poetes que han escrit i escriuen sobre el seu poble. Lluny del meu poble per uns dies i pensant en ell, vull deixar-vos un poema de Vicent Andrés Estellés i un altre de Bofill, Puig i Serrat anomenats El meu poble. Espere que vos agraden.



EL MEU POBLE

El meu poble no té riu,
ni té unes nobles ruines.

A Nadal té coques fines,
a l'estiu tot el món riu.

Entre nadal i l'estiu,
són els melons de tot l'any.

Dicten l'ira i l'afany,
l'esperança i el neguit.

De nit tot el món al llit,
de dia la clau al pany.


                                  (Vicent Andrés Estellés)




EL MEU POBLE

El meu poble té una plaça,
plena d´arbres i de sol,
s´hi passeja el senyor alcalde
i també tothom que vol.

El meu poble té una escola,
una ermita i un mercat,
tot de cases rialleres
amb flors blanques al terrat.

El meu poble té tavernes
on s´hi beu tant vi com cal;
si la gent fa massa gresca,
hi ha també un municipal!

              ( Bofill. Puig. Serrat)

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario

ELS JOCS OLÍMPICS EN CAPSES D'APRENENTATGE

Fa dues setmanes  vam començar un nou projecte dedicat als Jocs Olímpics, però no el treballem amb la metodologia d'ABP, sinò amb 7 caps...