miércoles, 18 de enero de 2012

POEMA D'UN ANIMAL



                                                         (font imatge: Wallpapers)

Ja s'aproxima la festa de Sant Antoni al nostre poble. Per aquest motiu, avuí, hem llegit el poema El gat d'Antoni Albalat, i després, cadascú de nosaltres s'ha  inventat un poema amb el seu animal preferit.

EL GAT

A la nit miola el meu gat,
demana sardina en un plat.
Passeja per les taulades,
espanta rates penades.
Mira la planta del meu gat,
amb un vestat tot ratllat!
                           Antoni Albalat


TORTUGA MARINA
La tortuga marina té closca
i li agrada la carrasca.
Sempre vol estar a la barca
perquè hi ha molta tomaca.
Se vesteix amb una jaqueta
i bais, una camiseta.
(Candela)

EL LLEÓ
El lleó em fa por,
perquè balla el seu cor.
Va al circ emocionat
amb el seu amic el gat.
Té uns cabells d'or,
que fan molta por.
(Iuliana)

EL LLEÓ
Jo tinc un petit lleó,
que el dutxo amb sabó.
El gito al seu llit
i dorm tota la nit.
Té una melena xicoteta
i juga amb la seua barqueta.
(Miquel)

LA VACA
Tinc una vaca que menja ensalada
perquè està casada.
El seu bou  està gros
i té un os.
La vaca menja ensalada
peruqè està embarassada.
(Carla)




No hay comentarios:

Publicar un comentario

ELS JOCS OLÍMPICS EN CAPSES D'APRENENTATGE

Fa dues setmanes  vam començar un nou projecte dedicat als Jocs Olímpics, però no el treballem amb la metodologia d'ABP, sinò amb 7 caps...