martes, 25 de octubre de 2011

EM SENT, ESTIC...



Avui en classe de valencià hem treballat els antònims i hem escrit la seva definició. Els antònims són les paraules que signifiquen el contrari. Després la mestra ens ha anat preguntant com estàvem i haviem d'escriure quan ens trobem així. A continuació, un company havia de dir el contrari i dir quan se sentia així. Finalment cadascú ha fet una fitxa escrivint com estem o ens sentim.
Em trobo alegre quan vaig a la platja. 
Em trobo trista quan em rinyen. 
Estic gelada quan fa fred. 
Estic calenta quan fa sol. 
Estic incòmoda en una cadira trencada. 
Estic còmoda en el sofà. 
Em senc bé quan vaig a la fira. 
Em senc mal quan em fa mal la panxa.
Estic banyada quan em dutxo. 
Estic seca quan em seco. 

Natàlia 

Estic quan vaig a la fira.
Estic mal perquè no trobo caramels.
Estic alegre quan jugo als escacs.
Estic trist perquè no em compren coses.
Sóc feliç quan és Halloween.
Sóc infeliç quan no vaig a la fira.
Estic cansat quan corro amb la bici.
Estic descansat quan veig els dibuixos.
Sóc alt perquè he menjat molt.
Sóc baix perquè sóc xicotet.

David

Em trobo quan és estiu. 
Em trobo mal quan em fa mal la panxa. 
Estic nerviós quan hi ha un examen.
Estic tranquil quan estic a casa. 
Estic sol quan dorm.
Estic acompanyat quan estic malet. 
Estic concentrat a l'escola.
Estic descentrat quan jugo. 
Estic gelat a l'hivern. 
Estic calent a l'estiu. 

Ivan

No hay comentarios:

Publicar un comentario

DIA DEL DEPORTE AL MGG

EL DÍA DEL DEPORTE Hoy hemos ido a las pistas de atletismo  de la Universidad Jaume I para celebrar el día del deporte. Hemos ido 3º de prim...