martes, 13 de abril de 2010

JO VOLDRIA SER...

Avui hem realitzat una altra activitat de les que proposa Anna Ballester en el seu llibre: Poemania. Es tracta de rodolins on expliquem què voldríem ser de majors o en què ens voldríem convertir. Jo voldria ser roquera, i tocar la guitarra damunt d'una fera. (Silvia Albert) Jo voldria ser ramader per ajudar a nàixer un corder. (Oscar Sirvent) Jo voldria ser cavall pera anar a l'hort i portar-te un all. (Martina Garcia) Jo voldria ser cuinera i guisar una gran ternera. (Elia Tena) Jo voldria ser cavall i armar molt de guirigall. (Maria Peraire) Jo voldria ser camioner per a ser sempre matiner. (Cristian Aparici) Jo voldria ser conductor per tindre plata i or. (Lorena Sales) Jo voldria ser perruquera per a fer monyos a la meva manera. (Neus Mofort) Jo voldria ser bombera per apagar el foc la primera. (Paula Mestre)

1 comentario:

  1. jo voldria ser....
    que joc més divertit
    que bé s'ho passen els teus alumnes.
    ...alumna de la teva classe.

    ResponderEliminar

ELS JOCS OLÍMPICS EN CAPSES D'APRENENTATGE

Fa dues setmanes  vam començar un nou projecte dedicat als Jocs Olímpics, però no el treballem amb la metodologia d'ABP, sinò amb 7 caps...