martes, 19 de junio de 2018

LA MEVA VIDA EN UN AUCA

Una altra activitat que ens ha agradat molt inventant auques, ha segut escriure i dibuixar la nostra vida en auca. Deixem ací algunes imatges i també alguns textos.





AUCA DE KIRA
A novembre vaig nàixer
i als meus pares vaig conèixer.

Als 2 anys vaig caminar
i vaig aprendre a ballar.

El meu aniversari va arribar
i una nina em van regalar.

Als 5 anys a la platja vaig anar
i allí vaig nadar.

Als 5 anys un gat va arribar
i amb ell vaig jugar.

Al col·legi vaig anar
i un xicle de menta em vaig menjar.

Els animals vam estudiar
i al Bioparc vam anar.

A una excursió vaig anar
i un esmorzar me vaig menjar.

La boda dels meus pares va arribar
i la boda va començar.
(Kira)



LA MEVA VIDA EN UN AUCA
Vaig nàixer al gener
i havia de nàixer al febrer.

Als 3 anys vaig conèixer al meu cosí
i després no podia dir que si.

Als 4 anys vaig anar a l'escola
i vaig presentar-me dient "hola"

Als 5 anys vaig nadar
i m'agradava brindar.

Quan vaig començar primària
Alex va començar secundària.

Als 7 anys a la mestra Vanesa
li vaig fer una sorpresa.

Als 8 anys vaig pintar
després de caminar.

Ara amb 9 anys i més gran
tinc un amic que li diuen Fran.
(Héctor)

LA MEVA VIDA
Vaig nàixer al novembre
i el meu cosí al desembre.

En la primera Magdalena
vaig cridar "festa plena"

A Vilafranca a festes
van portar vaquetes.

Al meu aniversari me van regalar un tacataca
i encara no sabia dir pataca.

Per Nadal
toco el tabal.

Vaig caure de la bicicleta
i vaig plorar una miqueta.

En la meua comunió
vaig veure un camió.

En juliol, en l'escola d'estiu
entraves en l'aigua i no podies dir tiu.

A setembe viag a Aquarama
i me fico com una flama.
(Àngel)

LA MEVA VIDA EN AUCA
Jo vaig nàixer morena
i m'agradava l'arena.

Els meus pares bevien Coca-cola
i jo anava  a l'escola.

Als 5 anys viag anar al parc
i després al Bioparc.

A tercer amb 8 anys
van vindre molts companys.

A tercer vam anar
i a un joc vam jugar.

A música toquem amb el tamboret
i al pati amb la trompeta.
(Érika)

LA MEVA VIDA
Quan jo vaig nàixer
a la meua família vaig conèixer.

Quan vaig anar a Picarol

vaig conèixer a Oriol.

En segon me van ensenyar

a sumar i a restar.

Al parc m'agrada anar

i amb els meus amics jugar.

Al poble m'agraa anar

i en la meua piscina nadar.

La meua comunió faré

i amb els meus amics estaré.
(Javi)

ESTA ÉS LA MEUA VIDA EN AUCA
Al març vaig nàixer
i als meus pares vaig conèixer.

Vaig anar a la meva casa
i me van regalar una tassa.

Als 17 mesos vaig caminar
però no podia nadar.

Als 3 anys vaig anar a l'escola
i sempre deia "hola".

Als 5 anys vaig saludar
a ma meua germana menuda.

Ara estic així
i estudio dient sí.
(Ari)






No hay comentarios:

Publicar un comentario

KIT DE ROBÒTICA HISPAROB

A finals de desembre ens va arribar un kit de robòtica d'Hisparob, amb el qual hem estat treballant durant unes setmanes. Hem aprés com ...