jueves, 10 de mayo de 2018

INVENTEM RODOLINS AMB POSSESSIUS



Avuí en classe hem inventat rodolins pensant en algun membre de la nostra família.

Ma mare fa factures
i fa pel·lícules de pintures.

El meu germà és molt brut
i també molt cabut.

La meua iaia és molt vella
però balla com una donzella.
(Raúl)

La meua mare treballa
i per la nit es banya.
(Nour)

La meua mare fa factures
 i pel·lícules de pintures.

El meu germà és molt brut
i també molt cabut.

La meua iaia és molt vella
però balla com una donzella.
(Héctor)


La meua iaia és perruquera
i és molt guerrera.
(Alba)

El meu pare és jugador
i treballa amb un ordinador.
(Érika)


Jo vull ser veterinària
i operar a una canària.

Jo vull ser una gimnasta
i guanyar molta pasta.
(Guillermina)

La meua iaia cuida a la cosina
però sols en la cuina.

Jo em vaig d'excursió
i després a una manifestació.

La mare treballa

i quan vol, balla.
(Eila)

La meua iaia menja galetes
i li agrada molt estudiar projectes.

Al meu cosí li agrada la percussió
i mai va a una excursió.

La meva mare és mestra
i tocava en una orquestra.

El meu hàmster menja carlota
i li agrada rascar-se la pota.

(Balma Sanjuan)

La meua mare cuina macarrons
i m'arregla els pantalons.

La meua germana juga amb la pilota
i jo a la oca.
(Javi)

El meu amic és pescador professional
però pesca amb un radal.

El meu pare és treballador
i et pot fer un plat d'or.

La meua mare és bona
i té una corona.
(Cristian)

El meu pare és molt treballador
i li agrada anar a a Marina d'Or.
(Naomi)

El meu germà és mol cabut
i en la muntanya s'ha perdut.

El mau gat té un ull
i jo sóc la que més el vull.
(Puy)

Mi madre es enfermera
y buena cocinera.

Le gusta como nado en la piscina
y como hago postres de chuches en la cocina.
(Balma Sorribes)


El meu pare és calurós
i li agrada el seu cos.

La meua mare treballa
i el meu oncle, ferralla.

A mi m'agrada cuinar
i al meu iaio, regar.
(Chloe)

La meua juga amb la pilota
i jo jugue a la oca.

La meua germana toca el tambor
i després cuina donuts d'amor.
(Raouane)

El meu pare és treballador
i li agraden els macarrons.

La meua mare cuina bé
i va a tindre un bebé.

A la meua mare li agraden les gambes
perquè li agraden les dames.
(Óscar Íñiguez)

La meua mare és cuinera
i prepara el dinar amb una cullera.

El meu oncle és treballador
i sap utilitzar l'ordinador.
(Gabriel)

La meua mare és menjadora
i cuina amb una batidora.
(Júlia)

La meua mare se'n va de viatge
i es compra un gat salvatge.

El meu gat és gros
i és un ós peresós.
(Kira)

El meu germà és molt cabut
i esta nit s'ha perdut.

La meua cosina és molt àgil
com Héctor López Gil.

Jo toco la percusió
i m'agraden les excursions.
(Àngel)





No hay comentarios:

Publicar un comentario

KIT DE ROBÒTICA HISPAROB

A finals de desembre ens va arribar un kit de robòtica d'Hisparob, amb el qual hem estat treballant durant unes setmanes. Hem aprés com ...