domingo, 20 de octubre de 2013

ENS DESCRIVIM



Després de llegir i escriure com eren els botiguers del llibre de Pèbili, els alumnes d'alternativa ens vam descriure.

 SERGI 
Em diuen Sergi i tinc 6 anys. Sóc alt i tinc el pèl castany. Tinc els ulls marrons. Sóc pallasso, simpàtic i alegre. També sóc ordenat.

 MARTA
 Sóc "guapa" i tinc 6 anys. Tinc el pèl ros i els ulls marrons. Tinc un germà que es diu Javi i té tres anys. M'agrada Violeta. Sóc ordenada i alegre. Les millors amigues són Irene, Mireia, Ania, Antía i Mariel. M'agrada la sopa i la pizza. Sóc del Madrid. Els meus nòvios són Sergi, Fèlix, Joni i Rubén. 
No m'agrada que els xics me molesten.

 IRENE
 Tinc 6 anys i sóc rossa i morena de pell i sóc pallassa. Sóc oredenada i alegre i ajude als companys. Sóc molt simpàtica i molt amable i no tinc sort d'una cosa. Les meues millors amigues són Marta, Mireia, Ania, Mariel, Antía, som la minipandi. 
No m'agrada que els xics me molesten.

JESÚS
Sóc Jesús i tinc 6 anys. Sóc alt i tinc els ulls marrons. Tinc un germà que es diu Manel.
Sóc alegre.

ANIA
 Em dic Ania i tinc 5 anys. Sóc baixeta, tinc el monyo dorat i tinc els ulls de color verd. Sóc pallassa.
Tinc una germana que es diu Àngels i té 8 anys.
 Les meues millors amigues són Irene, Marta, Mireia i Mariel. M'agrada la sopa, la pizza i l'ou fregit. Sóc la reina de la casa.

CARLES
Sóc alt i tinc 5 anys. Tinc els ulls marrons. M'agrada la pizza i el gimnàs.

MIREIA 
Sóc "guapa" i tinc 6 anys. Sóc rapidíssima. Tinc el pèl en "metxes" i tinc els ulls marrons. M'agrada cantar i ballar. M'agrada Violeta. La meua germana és molt, molt pallassa. Les meues amigues són Marta, Irene, Ania, Clara, Antía i Mariel, i els meus amics Sergi, Rubén, Fèlix i Roberto; i els meus nòvios són Sergi, Fèlix, Joni i Roberto. Sóc del Barça.

ROBERTO
Tinc el pèl ros i els ulls marrons. M'agrada mirar la televisió i anar al parc.No m'agrada que me molesten les xiques.

MARWA
Em diuen Marwa i tinc 6 anys. Tinc els ulls marrons. 
Les meues amigues són Salma i Cauta i són guapes.


4 comentarios:

KIT DE ROBÒTICA HISPAROB

A finals de desembre ens va arribar un kit de robòtica d'Hisparob, amb el qual hem estat treballant durant unes setmanes. Hem aprés com ...