jueves, 13 de diciembre de 2012

EM SENT, ESTIC...

Per treballar els adjectius i els seus antònims hem fet la següent activitat. La mestra ens ha anat dient com estàvem o ens sentíem i havíem de dir quan estàvem així. Després havíem de dir el contrari de l'adjectiu que havíem dit i quan o perquè ens sentíem així. Deixem alguns exemples que hem fet després individualment.
EM SENT, ESTIC...
Estic bé perquè he dinat macarrons.
Estic malament perquè estic constipada.
Em note mullada perquè he anat a la piscina.
Em note seca la gola perquè tinc set.
Em sent feliç perquè el dia 30 vaig d'excursió.
Em sent trista perquè tenim molts exàmens.
Em note cansada perquè he fet molt d'esport.
Em note descansada perquè he dormit molt agust.
Estic il·lusionada perquè arriba el Nadal.
Estic desil·lusionada perquè m'he enterat de la veritat dels Reixos.
                                                                      (Raquel Arín)

Estic bé perquè he marcat un gol.
Estic mal perquè m'he caigut de la bicicleta.
Estic content perquè he tret bona nota en l'examen.
Estic trist perquè ha mort la meua mascota.
Estic avorrit quan no sé què fer.
Estic juguetó perquè ja és Nadal.
Estic esglaiat perquè he vist un fantasma.
Sóc valent perquè m'he tirat d'un paracaigudes.
Estic despert perquè ja he dormit molt.
Estic dormit perquè estic cansat.
Esti cansat perquè he jugat molt.
Estic descansat perquè m'he assegut en el sofà.
                                                                           (Jaime)

No hay comentarios:

Publicar un comentario

KIT DE ROBÒTICA HISPAROB

A finals de desembre ens va arribar un kit de robòtica d'Hisparob, amb el qual hem estat treballant durant unes setmanes. Hem aprés com ...