jueves, 22 de septiembre de 2011

ESCRIVIM CARTES


Ahir en classe de valencià vam escriure cartes a amics, familiars.... cadascú va elegir una persona per escriure-li una carta. 
Primer vam repassar les parts d'una carta i després... tots a pensar i a escriure. Ací deixem algunes:


                                                                                                            Vilafranca, 21 de setembre de 2011


Hola Àngela:
Demà si vols vindre al meu cumple farem molta festa, ens pintarem la cara i unflarem blobus, i quan s'acabarà petarem tots els globus.
El celebrarem al costat de la Guàrdia Civil. La teua germana també pot vindre i els teus pares també podran vindre. Els meus companys de classe també estaran i la meua germana vos pintarà les ungles.
Fins demà, una abraçada molt forta.

Maira


                                                                                                        Vilafranca, 21 de setembre de 2011


Estimada iaia:
Sóc Nerea. Iaia, sabies que vaig anar al Saltapins en Víctor el cosí i la tia Rosa Mari? Després vam anar a donar una volta per Morella. A l'altre dia també vam jugar una estona en Víctor. Després se va quedar a sopar i a les 9:00 se'n van anar a València, i nosaltres vam mirar una estona la televisió. Finalment me'n vaig anar al llit, tots estàvem molt cansats del Santapins.
Adéu iaia, una abraçada

Nerea

                                                                                                                     Divendres, 21 de setembre

Hola Héctor:
Com te van les festes? Jo estic a l'escola de Vilafranca, vaig a 3r. Ara tenim sort de tindre l'escola de matí, ens ho passem bé a classe i al pati jugant a molts jocs.
Per la vesprada jugo moltíssim i sempre acabo rebentat, però val la pena perquè faig esport divertint-me moltíssim.
Adéu, una abraçada

Sergi

No hay comentarios:

Publicar un comentario

DIA DEL DEPORTE AL M

EL DÍA DEL DEPORTE Hoy hemos ido a las pistas de atletismo  de la Universidad Jaume I para celebrar el día del deporte. Hemos ido 3º de prim...