martes, 19 de julio de 2011

EDUCAPARTY

La setmana passada vaig tenir la sort de poder participar durant tres dies a València de l' Educaparty, unes jornades sobre educació, dins de la Campusparty. Allí em vaig retrobar amb molts mestres amb els quals ja havia compartit experiències en Novadors, Aulablog i l'Escola d'Estiu del MRP de Castelló.
Vaig poder gaudir altra volta amb les explicacions de Gregorio Toribio i de Toni Solano sobre alguns dels projectes en els que hem participat aquest curs: Nuestros Pueblos, Construyendo Historias i Callejeros Literarios. Ací vos deixe les dues intervencions per si no vau tenir la sort de poder veure-les en directe. La intervenció de Toni va ser molt emotiva per a mi, ja que va mencionar, a l'igual que en Novadors, el treball dels meus alumnes (al minut 24) i fins i tot, al final d'un petit vídeo sobre el projecte, apareix un trosset del notre treball amb tres de les meves alumnes llegint a la plaça de l'historiador Antoni Monfort, Lorena, Neus i Lidia (minut 38). Enhorabona a tots pel treball que heu realitzat!







No hay comentarios:

Publicar un comentario

KIT DE ROBÒTICA HISPAROB

A finals de desembre ens va arribar un kit de robòtica d'Hisparob, amb el qual hem estat treballant durant unes setmanes. Hem aprés com ...