El blog en altres llengües/ el blog en otras lenguas:

martes, 13 de abril de 2010

JO VOLDRIA SER...


Avui hem realitzat una altra activitat de les que proposa Anna Ballester en el seu llibre: Poemania. Es tracta de rodolins on expliquem què voldríem ser de majors o en què ens voldríem convertir.

Jo voldria ser roquera,
i tocar la guitarra damunt d'una fera.
(Silvia Albert)

Jo voldria ser ramader
per ajudar a nàixer un corder.
(Oscar Sirvent)

Jo voldria ser cavall
pera anar a l'hort i portar-te un all.
(Martina Garcia)

Jo voldria ser cuinera
i guisar una gran ternera.
(Elia Tena)

Jo voldria ser cavall
i armar molt de guirigall.
(Maria Peraire)

Jo voldria ser camioner
per a ser sempre matiner.
(Cristian Aparici)

Jo voldria ser conductor
per tindre plata i or.
(Lorena Sales)

Jo voldria ser perruquera
per a fer monyos a la meva manera.
(Neus Mofort)

Jo voldria ser bombera
per apagar el foc la primera.
(Paula Mestre)

1 comentario:

  1. jo voldria ser....
    que joc més divertit
    que bé s'ho passen els teus alumnes.
    ...alumna de la teva classe.

    ResponderEliminar