sábado, 21 de marzo de 2009

ELS ANTÒNIMS


Heu pensat alguna volta en què les persones ens podem trobar de moltes maneres diferents? Podem estar tristos, alegres, contents, avorrits, còmodes... segons la situació. Per aquest motiu, la mestra ens ha anat pregutant a cadascú, com estem o ens sentim, hem escrit també els contraris, i després, hem escrit poemes. Mireu, mireu:
Estic alegre quan ix el sol,
Estic trist quan plou,
Estic mullat quan em banyo.
Estic sec quan fa calor.

Em sent lleuger quan faig exercici i

Em sent pesat per què estic cansat.
(Javier Soligó)

Estic nerviós quan faig un examen,
Estic tranquil en el sofà,
Em sent vell quan estic cansat,
Em sent jove quan estic tranquil.
Estic sol quan no hi ha ningú,

Em sent acompanyat quan estic amb la família

Estic mullat quan estic a la piscina.
Estic sec quan estic a casa.
(Manel Monfort)

No hay comentarios:

Publicar un comentario

ELS JOCS OLÍMPICS EN CAPSES D'APRENENTATGE

Fa dues setmanes  vam començar un nou projecte dedicat als Jocs Olímpics, però no el treballem amb la metodologia d'ABP, sinò amb 7 caps...