martes, 7 de octubre de 2008

ELS DOCTORS AGUT, PLA I ESDRÚIXOL


Després d'haver realitzat llistes amb parts del cos agudes, planes i esdrúixoles, avui hem inventat poemes utilitzant-les, i a més, treballant els temps verbals. Per al doctor agut utilitzem el passat, per al doctor pla, el present i per al doctor esdrúixol, el futur. Aci teniu un exemple:

Ahir aní al doctor agut,
per què em feia mal el cap,
m’eixien mocs pel nas,
i me sangrava tot el nas.

Avuí visito el doctor pla,
per què em fa mal la gola,
no puc parlar per la boca,
i em fa mal l’ orella

Demà aniré al doctor esdrúixol,
per què em faran mal les artèries
m’ eixirà sang per les cèl·lules,
i se me trencarà la ròtula

(Andreea Tirtea)

No hay comentarios:

Publicar un comentario

INVENTEM CÒMICS A PARTIR DE SITUACIONS

En classe hem creat còmics a partir d'una llista de temes que se'ns va proposar. Ací deixem alguns i també les situacions presentades.